بررسی لایحه در خصوص جعل عنوان

بررسی لایحه در خصوص جعل عنوان (3)

با گروه عدالت نویسان در وقت و هزینه صرفه جویی کنید

بررسی لایحه در خصوص جعل عنوان

لایحه در خصوص جعل عنوان

جعل عنوان چیست؟ نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان به چه صورت انجام می شود؟ در قانون برای جعل عنوان چه مجازاتی در نظر گرفته شده است؟ جعل عنوان در چه مشاغلی بیشتر پیش می آید؟ آیا جعل عنوان طبق قانون جرم محسوب می شود؟ نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان بر پیشبرد جلسات دادگاه چه تاثیری دارد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در فضای مجازی برای حل اختلالات روحی خود  به سایت های مشاوره  روانشناسی مراجعه کرده باشید و با شخصی که خود را روان شناس معرفی کرده است در مورد مشکلات زندگی خود صحبت کنید و اطلاعات خصوصی زندگی خود را در اختیار او بگذارید. اما بعد از مدتی متوجه شوید که این سایت کلاهبردار بوده است و آن شخص اصلا روانشناس نبوده است. قطعا در این حالت استرس و فشار روانی بسیار زیادی بر شما  وارد می شود و دچار تنش عصبی و روحی می شوید. زیرا علاوه بر خسارت مالی که به شما وارد شده است، اطلاعات خصوصی و مشکل زندگی خود را نیز در اختیار یک کلاهبردار سودجو قرار داده اید.  در چنین حالتی آن شخص کلاهبردار جعل عنوان کرده است و شغل خود را برای دستیابی به اهداف کلاهبرداری  خود به شما دروغ گفته است. در چنین حالتی شما می توانید به مراجع قانونی شکایت کنید و به نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان بپردازید.

بدون شک در طول تاریخ بشریت تا به امروز اشکال مختلف جعل صورت گرفته است و بسیاری از کار ها با جعل سند و عنوان پیش برده شده است. به همین دلیل مجازات سخت گیرانه ای در قوانین کشور های مختلف برای برخورد با اشکال متنوع جعل در نظر گرفته شده است. اشکال مختلف جعل به اعتماد و اطمینان اجتماعی، آسیب بزرگی می زند. یکی از مهمترین اشکال جعل،  جعل عنوان شغلی و اسمی است. به همین نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اگر نیاز به مشاوره درباره مجازات سو استفاده از عنوان وکیل دارید میتوانید با شماره 09124857572 تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید

آشنایی با  تعریف و انواع جعل به منظور  نوشتن لایحه برای جعل عنوان

هر رفتاری که بر اثر ارتکاب یا عدم ارتکاب در قانون، مجازاتی برای آن در نظر گرفته شده باشد، جرم محسوب می شود.

زمانی که نوشته یا عنوانی یا لقبی توسط شخصی از صورت حقیقی و واقعی و اصلی خود خارج شود و به صورت غیر واقعی و دروغ مورد استفاده قرار گیرد در چنین حالتی جرم جعل صورت گرفته است. در معنای عامیانه جعل را تقلب نیز قلمداد می کنند.

 در قوانین  556، 557 و 558  مندرج در قانون اساسی، متناسب با  اشکال مختلف جعل، مجازات  سنگینی اعم از پرداخت خسارت مالی و حبس در بازه های زمانی  مختلف برای شخص جاعل در نظر گرفته شده است.

انواع مختلف جعل

جعل عنوان: در این نوع جعل از مقام تحصیلی یا شغلی یا یک شخص عادی حقیقی یا حقوقی سوء استفاده می شود. جعل عنوان باعث ایجاد خسارت مالی، آبرویی و جانی شخص می شود.

جعل اسناد ملکی: یکی از مهمترین جعل های صورت گرفته در سراسر کشور جعل اسناد و مدارک مختلف ملکی به منظور تصرف،  فروش یا خرید ملک است.

جعل اسناد مالی: جعل اسناد مالی در جنبه های مختلفی  مثل جعل پول، سکه، چک بانکی و سند های مالی صورت می گیرد.

جعل وصیت نامه: این جعل به منظور تغییر نوشته ها و تعیین ارث یا نوشتن حقیقتی صورت می گیرد.

جعل وکالت نامه: شخص برای در اختیار داشتن ملک یا کارخانه یا سهام‌ یا دارایی شخصی، وکالت نامه ای را به صورت جعل از جانب او  تنظیم می کند.

جعل مدارک تحصیلی: این جعل به منظور تغییر دادن یا نوشتن مدارک تحصیلی در رده های مختلفتحصیلی انجام می شود.

جعل مدارک شخصی فرد: در این حالت مدارک شخصی فرد مثل شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی و… جعل می شود.

اشکال مختلف جعل عنوان  به منظور نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان

 جعل عنوان  پزشکی  و کادر درمان

جعل عنوان  شغل مهندسی

جعل  عنوان اشخاص معروف

جعل عنوان شغل اساتید دانشگاه

جعل عنوان شخص عادی

جعل عنوان شغل نیرو های امنیتی  و انتظامی

اهداف جعل عنوان به منظور نوشتن لایحه  در خصوص جعل عنوان

به دست آوردن ارزش اجتماعی

کلاهبرداری از افراد مختلف

فریب دادن افراد

اختلال در امنیت و نظام کشور

شناسایی نشدن توسط امنیت کشور

جلب اعتماد شخص برای ازدواج

نوشتن لایحه در خصوص  جعل عنوان

لایحه دفاعی قانونی:  مدرک و سندی است که در مراجع قانونی کیفری اهمیت و اعتبار بالایی دارد. بنابراین نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان تاثیر مثبتی در روند دادگاه دارد.

جعل عنوان یکی از رایج ترین جعل هایی است که در جامعه به وفور اتفاق می افتد.  گاهی شخصی از عنوان یک پزشک سوء استفاده کرده است و در قالب آن شخص از مردم سوء استفاده مالی کرده است و ممکن است باعث مرگ انسانی شده باشد. در چنین حالتی برای پزشک حقیقی مشکلات قانونی و آبرویی پیش می آید. در چنین حالتی شخص پزشک باید با  نوشتن لایحه مناسب و ارائه  مدارک و اسناد به دادگاه  ثابت کند که از عنوان و جایگاه شغلی او سوء استفاده شده است. چه بسیار افرادی هستند که از عناوین شغلی آن ها سوء استفاده   شده است اما با نوشتن یک لایحه ضعیف نتوانسته‌اند در دادگاه بی گناهی خود را ثابت کنند و مجازات کیفری و مالی زیادی را متحمل شده اند.

خصوصیات نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان

نوشتن لایحه باید توسط یک وکیل مسلط به فنون نویسندگی و قوانین و مجازات مشخص شدن برای جعل عنوان انجام شود.

وکیل در هنگام نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان باید بر تمام جزییات پرونده مسلط باشد.

وکیل باید متناسب با هر مرحله پرونده به نوشتن لایحه جدید بپردازد.

نوشتن لایحه مناسب و قوی در  پیشبرد و روند مثبت دادگاه بسیار موثر است.

در هنگام نوشتن لایحه وکیل باید  خیلی دقیق به شرح وقایع و خسارات جاعل بپردازد.

وکیل بعد از نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان، به ارائه  اسناد و مدارک موجود به دادگاه بپردازد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامعی در مورد اهمیت نوشتن لایحه در خصوص جعل عنوان در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این مقاله توانسته باشد رضایت خاطر شما را جلب نماید و بهره کافی را از مطالب آن برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با وکیل

09124857572

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید
×