طلاق به دلیل اعتیاد مرد

طلاق به دلیل اعتیاد مرد (3)

با گروه عدالت نویسان در وقت و هزینه صرفه جویی کنید

طلاق به دلیل اعتیاد مرد

طلاق به دلیل اعتیاد مرد

طلاق به دلیل اعتیاد مرد چیست؟ ایا اصلا می توان طلاق به دلیل اعتیاد مرد را به عنوان یکی از دلایل موجه ر دادگاه در نظر گرفت؟ چه کسانی با طلاق به دلیل اعتیاد مرد اشنایی دارند و در مورد ان اطلاعات دقیق وکاملی دارند؟ ایا تاکنون برای شما همی پیش امده است که با مشکلات مربوط به طلاق به دلیل اعتیاد مرد روبرو شده باشید؟ مفاد قانونی مربوط به طلاق به دلیل اعتیاد مرد دارای چه عناصر و عناوین حقوقی هستند؟ در جریان پرونده های مربوط به طلاق به دلیل اعتیاد مرد باید از چه کسی کمک بخواهیم؟ ایا روند قضایی طلاق به دلیل اعتیاد مرد ساده است یا انکه دارای پیچیدگی است؟

طلاق به دلیل اعتیاد مرد یکی از ان دسته مسائل حقوقی است که امروزه بسیار ممکن است با ان برخورد داشته باشیم وشرایط زندگی ما را تا حد زیادی دستخئض تغییرات و مشکلات متعدد کرده باشد. اگر شما نیز با خود فکر می کنیم که تاکنون در مورد طلاق به دلیل اعتیاد مرد اطلاعات دقیقی نداشته اید و همین موضوع باعث تضییع حقوق خودتان و اطرافیانتان شده است به شما توصیه می کنیم که در ادامه این متن با ما همراه باشید تا تمامی مسائل حقوقی و تخصصی مربوط به طلاق به دلیل اعتیاد مرد را به شما توضیح دهیم و در مورد انها صحبت کنیم.

طلاق به دلیل اعتیاد مرد و مشاوره حقوقی در مورد ان

طلاق به دلیل اعتیاد مرد یکی از ان دسته مشکلات و مسائل قانونی است که سال های زیادی است در جامعه ما  حتی دیگر جوامع دنیا دیده می شود و افراد بسیار زیادی را به خود مشغول کرده است و باعث بوجود امدن اسیب های روحی و روانی بسیار زیادی به مردم شده است. یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه افراد با این مسئله مواجه شده اند و حقوق ان ها مورد تضیی واقع شده است ان می باشد که با حقوق طبیعی خود و قوانین مختلف اشنایی ندارندو نمی دانند که چگونه باید از طریق راههای مختلف مشکلات و چالش هایی که با ان روبرو شده اد را مورد حل و فصل قرار دهند.

در جریان چنین مسائل و مشکلاتی لازم است تا یک فرد متخصص و کارازموده تمای این قوانین و جریانات را تا حد زیادی به افراد توضضیح دهد و به انها کمک کند تا اطلاعات قانونی دقیقی بدست اورند. اگر شما ه جز افراید هستید که یم خواهید در مورد طلاق به دلیل اعتیاد مرد اطلاعات دقیقی بدست اورید ودر مورد ان اطلاع کسب کنید به شما توصیه می کنیم که از ی فرد متخصص و حرفه یا د این زمینه مانند وکیل طلاق کمک بگیرید.

طلاق به دلیل اعتیاد مرد یکی از ان دسته پرونده هایی است که هر وکیل پایه یک دادگستری نمی تواند ان را مورد برری قرار دهد و برای این که چنین پرونده ای به نتیجه برسد لازم است تا یک وکیل متخصص در همین زمینه به افراد کمک کن تا بتوانند موضوع مربوه را تا حد زیادی در جریان دادرسسی به نتیجه برسانند. طلاق به دلیل اعتیاد مرد باید توسط یک وکیل حقوقی مورد بررسی قرار گیرد چراکه اموضوع این پرونده مربوط به مسائل حقوقی است . معمولا در جلسات مشاوره ای حضوری و غیر حضوری ی توان به راحتی به تمای مسائل حقوقی وجوانب مربوط بهمراحل قضایی طلاق به دلیل اعتیاد مرد دست پیدا کرد. اگر شما نیز جز ان دسته از افرادی هستید که یم خواهید در مورد طلاق به دلیل اعتیاد مرد دست پیدا کنید و شرایط ان رغا ندارید که رد جلسات مشاوره حضوری شرکت کنید به راحتی می توانید از طریق مشاوره غیر حضوری اقدامات لازم را انجام دهید.

وکیل طلاق می تواند در جلسات مشاوره حقوقی به تمایم سوالات افراد در مورد طلاق به دلیل اعتیاد مرد پاسخ دهد و انها را راهنمایی کند تا رد مدت زمانی کوتاه پاسخ چالش های ذهنی خود را بدست اورند. اگر شما جز کسانی هستید که به دنبال چنین وکیلی می گردید بهتر است به سراغ موسسات حقوقی معتبر در این زمینه بروید تا به شما کمک کننددر مدت زمانی کوتته بهترین وکیل با تجربه را پیدا کنید و از خدمات ارزنده او استفاده کنید.

طلاق به دلیل اعتیاد مرد (2)
طلاق به دلیل اعتیاد مرد (2)

طلاق به دلیل اعتیاد مرد و تحلیل قانونی ان

طلاق به دلیل اعتیاد مرد یکی از موارد و مسائل مهم مربوط به عسر و حرج است و نباید انتظار داشته باشید که هر کسی در ورد عسر و حرج اطلاعات کافی داشته باشد. افراد برای انکه بتواند با مسائل مربوط به عسر وحرج اشنا شوند و اطلاعات دقیقی در مورد طلاق به دلیل اعتیاد مرد بدست اورند باید به قانون مدنی استناد کنند. بر اساس ماده 1130 قانون مدنی می توان به مصداق های عسر و حرج و موضوع طلاق به دلیل اعتیاد مرد اشاره کرد. یز اساس متن این ماده قانونی، در صورتی که دوام زوجیت موجب عسر و حرج زوجه باشد، وی می‌تواند به حاکم شرع مراجعه و تقاضای طلاق کند. چنان چه عسر و حرج مذکور در محکمه ثابت شود، دادگاه می‌تواند زوج را اجبار به طلاق نماید و در صورتی که اجبار میسر نباشد زوجه به اذن حاکم شرع طلاق داده می‌شود.

عسر و حرج موضوع این ماده عبارت است از به وجود آمدن وضعیتی که ادامه‌ی زندگی را برای زوجه با مشقت همراه ساخته و تحمل آن مشکل باشد و موارد ذیل در صورت احراز توسط دادگاه صالح از مصادیق عسر و حرج محسوب می‌گردد:

 ترک زندگی خانوادگی توسط زوج حداقل به مدت شش ماه متوالی و یا نه ماه متناوب در مدت یک سال بدون عذر موجه. اعتیاد زوج به یکی از انواع مواد مخدر و یا ابتلا وی به مشروبات الکلی که به اساس زندگی خانوادگی خلل وارد آورد و امتناع یا عدم امکان الزام وی به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده است.  محکومیت قطعی زوج به حبس پنج سال یا بیشتر. ضرب وشتم یا هرگونه سوءرفتار مستمر زوج که عرفاً با توجه به وضعیت زوجه قابل تحمل نباشد. ابتلای زوج به بیماری‌های صعب‌العلاج روانی یا ساری یا هر عارضه‌ی صعب‌العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با وکیل

09124857572

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید
×